زغال فشرده

> شماره تماس :

> شهر :

> آدرس یا منطقه :

>

> وب سایت :

زغال فشرده

 زغال فشرده

زغال فشرده

 

پخش زغال فشرده و چینی از نوع مشاغل جدید و تازه ای به حساب می آید که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این کار در سالهای قبل  در کشور چین مرسوم بوده و آنها این ایده را به کشور ما آورده اند. خوشبختانه با وجود منابع طبیعی و خدادادی فراوان در ایران از جمله منابع گیاهی مانند جنگلها و مراتع ، با راه اندازی مشاغلی از این نوع، هیچ مشکلی در جهت تامین مواد اولیه وجود ندارد.

مراحل تولید زغال فشرده و چینی

تولید و پخش زغال چینی  از چند قسمت با اهمیت تشکیل شده است که وجود هر یک برای  فرآیند تولید لازم می باشد. در این مطلب سعی مان این است که جزئیات  بشکل راحت و روان برای کاربران عزیز معرفی شوند.

  • خرد کن: یک قسمت غیر اصلی از پروسه تولید است که برای ریز کردن پوست گردو مورد استفاده قرار میگیرد.
  • مشعل: هم از نوع گازی و هم از نوع گازوئیلی و همچنین چوب موجود می باشد که برای ایجاد حرارت و دمای لازم برای گرفتن رطوبت خاک اره استفاده می شود.
  • لوله های خشک کن: خاک اره زمان عبور از این لوله ها که در آنها هوای داغ جریان دارد رطوبت خود را از دست داده و آماده فشرده شدن می شوند.
  • سرند: برای تفکیک ضایعات چوب و مواد ناخالص از خاک اره  مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اکسترودر: دستگاهی است که خاک اره را فشرده و  به پریکت تبدیل می نماید.
  • سیکلون: مخزنی به شکل مخروطی است که مواد اولیه هنگام عبور از لوله های خشک کن در آن انباشته می شوند.
  • واگن: بریکت ها روی این چهارچوب های فلزی قرار گرفته و به درون کوره حرکت می کنند.
  • کوره ها: فرایند پخت زغال در کوره بطور کامل انجام شده و تبدیل به زغال می شود.
  • واگن: بریکت ها روی این چهارچوب های فلزی قرار گرفته و داخل کوره می رود.
  • در پوش : واگن های حاوی زغال های پخته توسط این قطعه در خلاء و بدون اکسیژن قرار میگیرند و موجب سرد شدن دغال داغ می شود.

 

زغال چینی

 

راه اندازی خط تولید زغال چینی و فشرده

 

عملیات اقدام به ساخت دستگاه تولید زغال فشرده توسط گروه مهر صنعت انجام می شود. ضمنا این گروه، دستگاه های تولید زغال چینی و فشرده، نصب و راه اندازی خط تولید زغال چینی و فشرده و آموزش این کار را انجام می دهد. جهت رفاه حال مشتریان این گروه مواد اولیه را برای تولید کنندگان، تامین و زغال تولیدی را خریداری می کند .کوره  زغال لیمو با بهترین روش های نوین تولید و از درجه یک ترین مواد اولیه توسط این گروه ساخته می شود.

در ضمن لازم به ذکر است که گروه مهر صنعت مرحله پخت به روز و همچنین آموزش برای تولید بهترین زغال لیمو را تضمینی انجام میدهد. اگر تصمیم به تولید هر نوع زغالی داشته باشید ما آماده ایم از صفر تا صد کار را تضمینی انجام دهیم وشما را از یک فرد مبتدی و بی اطلاع، به یک فرد تولید کننده ماهر تبدیل کنیم.

 

 

پوست گردو

 پوست گردو و خاک اره

 

 پوست گردو و خاک اره،‌ مواد اوليه بسیار ارزان و داراي خواص فيزيكي مناسب براي توليد كربن مي باشند. با توجه به نيازمندی كشور به كربن فعال در صنعت و عدم وجود توليد اين ماده به شکل گرانول و همچنین تولید بسيار نا مرغوب اين ماده به صورت پودر در داخل كشور واز طرف دیگر واردات  اين ماده با توجه به آمار گمركي موجود، توليد كربن  با خواص مناسب از اهميت ويژه‌اي برخوردار مي باشد.

كربن فعال با استفاده از سه ماده اوليه چوب چنار ،‌ چوب افرا و پوست گردو به روش فعالسازي شيميايي توليد می شود.  پوست گردو و خاك اره مواد اوليه ارزان قيمت با خواص فيزيكي مناسب براي توليد كربن فعال مي باشند و در ميان موارد موثر و كيفيت كربن فعال آغشتگي، دما و زمان فعالسازي از اهميت بيشتري برخوردار مي باشد.

 

 

 

 

2019-03-11T14:26:13+03:30فوریه 18th, 2019|مقالات|