دامپزشکی و پت شاپ اردیبهشت در مهرشهرکرج

پت شاپ در مهرشهر کرج

پت شاپ در مهرشهر کرج

درمنطقه مهرشهر کرج به علت وسعت و گستردگی این ناحیه و وجود خانه های بزرگ و ویلایی و همچنین حیاط های وسیع،  نگهداری حیوانات خانگی بسیار آسانتر از آپارتمان می باشد . با قرار گرفتن حیوانات خانگی در زندگی ما انسانها. در واقع زمانی برای مراقبت و نگهداری آنها باید اختصاص دهیم . امروزه به دلیل توجه بیشتر به حیوانات و نگهداری آنان توسط انسان، مراکز و کلینیک های دامپزشکی بسیاری در شهرهای پر جمعیت از جمله کرج تاسیس شده است.

پت شاپ(petshop)  به مرکز فروش غذا و خوراکی ،وسایل و تجهیزات حیوانات خانگی گفته می شود ، اصولا کلینیک دام پزشکی و پانسیون حیوانات خانگی نیز به دلیل نیاز آنها به این مراکز ، در نزدیکی آنان واقع شده اند.در بعضی از این مراکز مانند پت شاپ درمهرشهر کرج خدمات به شکل اختصاصی و در بعضی دیگر به شکل عمومی انجام می شود.

 

آتلیه عکاسی حیوانات خانگی

آتلیه عکاسی حیوانات خانگی درکشور عزیزمان، ایران تعداد بسیار اندکی موجود است . اما باید به شما هموطن عزیزی که در کرج تشریف دارید یک خبر خوب  را بدهیم و اینکه در کلینیک دامپزشکی اردیبهشت بخشی به آتلیه عکاسی حیوانات خانگی اختصاص داده شده و بنابراین شما می توانید حیوانات خانگی تان را برای ثبت بهترین عکس ها ، به کلینیک اردیبهشت ببرید .امروزه این حیوانات بی آزار و دوست‏ داشتنی در زندگی‏ انسانها بطور جدی حضور دارند. پس برای ثبت لحظات شیرین همراهی با این موجودات، بهترین راه گرفتن عکس از آنان در کلینیک دامپزشکی اردیبهشت می باشد.

 

دامپزشکی در مهرشهر کرج

منطقه زیبا و وسیع مهرشهر کرج که در آن بیشتر منازل به شکل ویلایی هستند،به دلیل وجود حیاط های وسیع، مراقبت و نگهداری از سگ ها آسان تر است، زیرا این حیوانات می توانندبه راحتی و به شکل آزادانه در حیاط خانه ها بدوند و به بازی بپردازند. بنابراین وجود یک مرکز دامپزشکی در مهرشهر کرج بسیار لازم و ضروری می باشد. کلینیک دامپزشکی اردیبهشت در مهرشهر  با ایجاد فضایی  آرام و راحت، تمامی خدمات در زمینه حیوانات خانگی در این منطقه ارائه می دهد.

 

2019-03-11T12:20:32+03:30فوریه 16th, 2019|مقالات|