کلینیک دامپزشکی در مهرشهر

> شماره تماس :

> شهر :

> آدرس یا منطقه :

>

> وب سایت :

کلینیک دامپزشکی در مهرشهر

کلینیک دامپزشکی در مهرشهر

با علم به اینکه در استان البرز  دامپزشکی های زیادی  وجود دارد ، نمی توان به راحتی به تمام مراکز دامپزشکی ها اطمینان کرد . دانش و تجربه بالای یک دکتر دامپزشک مهمترین شرط اعتماد به اوست . دامپزشکی اردیبهشت در مهرشهر واقع شده که اخیرا آدرس آن از بلوار ارم به بلوار شهرداری مهرشهر تغییر پیدا کرده است . این کلینیک شامل ۲ طبقه می باشد که طبقه اول عبارتست از اتاق معاینه ، اتاق شستشو ، اتاق عمل و جراحی ، اتاق انتظار ، آرایش و آتلیه عکاسی حیوانات خانگی است و طبقه دوم پت شاپ کلینیک اردیبهشت می باشد .

منطقه مهرشهر کرج

منطقه ای در استان البرز وجود دارد که مهرشهر نامیده می شود که بیشتر خانه ها به شکل  ویلایی  و بزرگ هستند و خیابانهای خلوت و دنجی دارد، از این رو برای نگهداری حیوانات خانگی به خصوص سگ ها مناسب تر است، زیرا حیوانات می توانند خیلی راحت و آزادانه در حیاط خانه ها به  پرسه زدن بپردازند. بنابراین وجود کلینیک دامپزشکی در منطقه مهرشهر بسیار لازم و ضروری می باشد. یک مرکز دامپزشکی مانند کلینیک اردیبهشت با رعایت تمام قوانین و استانداردها و مسئولیت پذیری در برابر این موجودات آرام . با ایجاد محیطی امن ، تمامی خدمات مربوط به حیوانات خانگی از قسمتهای گوناگون پزشکی تا مراقبت و نگهداری و پانسیون سگ و گربه و پت شاپی با تجهیزات کامل را در این منطقه ارائه می دهد. لازم به ذکر است کلینیک اردیبهشت قبل از این در منطقه بلوار ارم مهرشهر به عنوان تنها دامپزشکی با ارائه کلیه خدمات درمانی و پت شاپ و غیره  با دارا بودن پرسنل با تجربه، مشغول  فعالیت بوده است.

 

عکاسی حیوانات خانگی در کرج

 

عکاسی حیوانات خانگی در کشور ایران از نظر تعداد بسیار محدود است . ولی باید گفت که برای افرادی که درکرج ساکن می باشند، کلینیک اردیبهشت قسمتی از فضای خود را به آتلیه عکس از حیوانات خانگی اختصاص داده و شما می توانید حیوانات خانگی تان را برای داشتن بهترین عکس ها ، به کلینیک اردیبهشت بیاورید . اشخاصی که از حیوان خانگی نگهداری می کنند، به آن علاقه داشته و عاشقانه از حیوانشان نگهداری می ‏کنند. پس برای داشتن عکسی یادگاری می توان حیوان را به آتلیه در کلینیک اردیبهشت برده و از آن عکس تهیه نمایید.

این روزها همه ما با دوربین گوشی موبایل از هرسوژه ای که بخواهیم می توانیم عکس بگیریم. شکار لحظات ناب از حیوان خانگی‏ مان توسط موبایل همیشه درست و باکیفیت انجام نمی شود. شاید بیشتر وقتها، هنگام عکاسی از حیوان، بطورناگهانی حرکت کرده و حسرت عکس گرفتن از او در یک  بر دل مانده و  تنها عکسی تار برجا می ماند.به دلیل تکانهای زیاد حیوانات، عکاسی از آن‏ها یک مشکل بزرگ به حساب می آید. زیرا در یک لحظه ممکن است سرشان حرکت کند و حرکتشان تغییر نماید. عکاسی از حیوانات  لازمه داشتن خلاقیت، تجهیزات کامل، صبر و شکیبایی، دکور مجهز و … دارد. همچنین نکاتی وجود دارند که می‏بایست در عکاسی از حیوانات رعایت شود؛ مانند عدم استفاده  از فلاش دوربین و بسیاری نکات کلیدی دیگر که رعایت همه این مواردِ تخصصی، از وظایف یک عکاس باتجربه است.

 

 

پت ‏شاپ اردیبهشت

در منطقه مهرشهر کرج به دلیل بافت وسیع این منطقه و وجود خانه های ویلایی، امکانات بهتری برای نگهداری از حیوانات خانگی وجود دارد و این محیط بزرگ و باز باعث آسایش و راحتی هر چه بیش‏تر حیوانات  می ‏شود. کلینیک  اردیبهشت، در مهرشهر کرج، یک پت‏ شاپ(فروشگاه وسائل حیوانات) مجهز و کامل دارد .

با اهمیت نقش حیوانات خانگی در زندگی ما، باید نیازآنها را از قبیل خرید، درمان و محافظت  را براورده نمود. پت شاپ همانگونه که از نامش پیداست به مرکز فروش وسائل ، غذا و خوراکی و تجهیزات آن ها گفته می شود . برخی پت شاپ ها به صورت تخصصی خدمات مربوط به یک نوع حیوان خانگی را ارائه می دهند و برخی دیگر بنا به تخصص و امکانات خدمات مربوط به انواع مختلف حیوانات را پوشش دهی می کنند. پت شاپ اردیبهشت  علاوه بر بخش فروشگاه دارای پانسیون جهت نگهداری از حیوانات می باشد.

 

 

2019-03-11T14:18:52+03:30فوریه 20th, 2019|مقالات|