کمپانی های بزرگ

> شماره تماس :

> شهر :

> آدرس یا منطقه :

>

> وب سایت :

کمپانی های بزرگ

کمپانی های بزرگ کار خود را از کجا شروع کرده اند ؟

شاید تصور کنید کمپانی های بزرگ از همان ابتدای کار به همین صورت بوده اند. در حالی که تعدادی از بزرگترین شرکت ها کار خود را از فضاهای کوچک آغاز کرده اند. اما به دلیل پشتکار بالایی که مدیران این شرکت ها داشتند، باعث شد تا توسعه پیدا کنند. در ادامه به معرفی مهم ترین کمپانی های بزرگ که کار خود را از گاراژ شروع کردند می پردازیم.

 

کمپانی بزرگ گوگل

گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان شناخته شده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ میلادی توسط لری پیج و سرجی برین در گاراژ خانه شان تاسیس شد. این دو نفر با هدف دسترسی آسان به تمامی اطلاعات برای همه مردم جهان گوگل را تاسیس کردن. در آن زمان گوگل به مانند امروز شناخته شده نبود. اما با گذشت زمان و قابلیت های متعددی که این موتور جستجو پیدا کرد، باعث شد تا شرکت گوگل گسترش پیدا کند.

امروزه گوگل با سرویس های دیگری از جمله گوگل پلاس، گوگل درایو و جیمیل به تمامی کاربران اینترنتی خدمات ارائه می دهد. اکنون گوگل به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ جهانی شناخته شده است.

 

کمپانی بزرگ اپل (Apple)

از دیگر شرکت های بزرگی که اکنون طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، اپل است. همه می دانیم که محصولات این شرکت خاص و منحصر به فرد هستند و با قیمت بالایی هم به فروش می روند. این شرکت توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد. اولین محصولات این شرکت کامپیوترهای اپل وان با قیمت معادل ۵۰۰ دلار بود.

اما پس از مدتی این شرکت اپل ۲ را با قیمت بالاتر تولید کنید. به همین ترتیب اپل توانست به یکی از غول های بزرگ دیجیتال در جهان تبدیل شود. آنها برای کامپیوترهای خود از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کردند. اکنون کمپانی بزرگ اپل که روزی کار خود را از یک گاراژ کوچک آغاز کرده بود، یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای محصولات دیجیتال است.

گوشی های این شرکت به عنوان محصولات نامبروان در جهان شناخته شده است. سیستم عامل ios منحصر به این برند است. در حال حاضر گوشی های آیفون، تبلت های آی پد و نوت بوک های مک بوک از جمله محصولات محبوب اپل است.

 

کمپانی بزرگ مایکروسافت

یکی دیگر از کمپانی های بزرگ که کار خود را از یک گاراژ کوچک آغاز کرد، مایکروسافت بود. این شرکت توسط بیل گیتس و پاول آلن راه اندازی شد. کار اصلی این شرکت استفاده از زبان برنامه نویسی و سیستم عامل بود که برای ویندوز طراحی می شد. اگر چه این شرکت در ابتدا شناخته شده نبود، اما به دلیل تلاش زیادی که از سوی این دو نفر صورت گرفت، بزودی این کمپانی بزرگ به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شد.

کمپانی بزرگ آمازون

آمازون (Amazon) به عنوان بزرگترین فروشگاه جهان شناخته شده است. جف بزوز در سال ۱۹۹۴ این فروشگاه اینترنتی را برای فروش آنلاین کتاب راه اندازی کرد. در ابتدا فعالیت این فروشگاه در گاراژ خانه جف بزوز در شهر واشنگتن بود. اما اندکی بعد به بزرگترین وب سایت فروشگاهی تبدیل شد. شاید جالب باشد بدانید این فروشگاه با وجودی که در سال ۱۹۹۴ راه اندازی شد، در تابستان ۱۹۹۵ اولین محصول خود را به فروش رساند.

اگر شماهم علاقه مند به تکنولوژی هستید و میخواهید از آخرین اخبار و مقالات درباره کمپانی ها و  یا برندهای بزرگ از جمله سامسونگ، هوآوی، شیائومی و … اطلاع داشته باشید و یا حتی برای تهیه اورجینال لوازم جانبی موبایل ، خرید گوشی شیائومی و تهیه لوازم جانبی موبایل عمده و شیائومی فروشی هایی که دارد میتوانید به وب سایت تهران جانبی مراجعه کنید و لوازم جانبی موردنیاز خودرا تامین کنید.

 تهران جانبی : پخش عمده لوازم جانبی در تهران

2019-02-25T15:08:14+03:30فوریه 25th, 2019|رپورتاژ آگهی|